16:27 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
"ودی" ۴ درصد افزایش درآمد ماهانه داشت

1400/06/10 14:30

چه خبر از نمادهای بورسی:

"ودی" ۴ درصد افزایش درآمد ماهانه داشت

بیشترین میزان درآمدی که بانک دی در مردادماه گزارش کرده مربوط به «سایر تسهیلات» با ۲ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن «مضاربه» با ۱۹۸ میلیارد ریال قرار داشته است.

به گزارش نماد برتر، بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۲ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال گزارش کرده و مقدار تسهیلات وصولی طی دوره را نیز بالغ‌بر ۲۲ هزار و ۸۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده است.


میزان سرمایه ثبت‌شده این بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریال بوده، همچنین میزان درآمدی که این بانک موفق به ثبت آن در مدت‌زمان ۵ ماهه شده برابر با ۱۱ هزار و ۹۱۳ میلیارد ریال اعلام‌شده است.


بر پایه این گزارش، بانک دی در مردادماه سال جاری با افزایش درآمد ۴ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه سال نیز این بانک موفق به افزایش درآمد ۹۹ درصدی نسبت به سال گذشته شده، تسهیلات وصولی بانک دی در مردادماه رشد ۹۷ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشته، بیشترین میزان درآمدی که بانک دی در مردادماه گزارش کرده مربوط به «سایر تسهیلات» با ۲ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن «مضاربه» با ۱۹۸ میلیارد ریال قرار داشته است.